Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Bitcoin Dijangka Mencatatkan Sejumlah $ 6,000 menjelang Akhir Tahun

Pada hari Selasa, pasaran mata wang digital yang diniagakan adalah sekitar $ 4, 333.

Pada suku ketiga, bitcoin telah meraih lebih daripada 74 peratus, menjadikannya salah satu suku yang paling penting dalam sejarah mata wang kripto. Ini berlaku terhadap latar belakang beralih peraturan dan perkembangan teknologi blockchain dalam tempoh tiga bulan yang lalu.

Suku ketiga juga menyaksikan bitcoin mencatat rekod tertinggi $ 5,013.91, menurut CoinDesk. Sokongan pengawalseliaan untuk bitcoin di beberapa pasaran, bersama dengan minat yang semakin meningkat dari para pelabur institusi telah membantu meningkatkan nilai mata wang digital.

Ketua pembangunan perniagaan APAC di Gatecoin, Thomas Glucksmann, berkata bahawa mereka telah menganggarkan harga Bitcoin akan meningkat di luar $ 5, 000 dan bergerak lebih dekat kepada $ 6, 000 menjelang akhir tahun ini, ramalan katanya sedang mengkaji untuk menjadi lebih sejajar dengan sentimen pasaran pada masa ini.

Walau bagaimanapun, beliau juga memberi amaran kepada para pelabur untuk bersedia untuk turun naik tambahan pada bulan November, ekoran daripada sesetengah dalam industri bitcoin dilihat untuk menyekat SegWit2X, menaik taraf rangkaian bitcoin yang akan membantu meningkatkan kelajuan transaksi.

InstaForex

Tiada ulasan