Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Dagangan Nilai Mata Wang Dolar Merosot Selepas Data Inflasi Dikeluarkan

Dagangan nilai mata wang Euro berada pada kedudukan paras terendah yang dicapai pada Mei 2016 sementara nilai mata wang sterling berada pada tahap yang tertinggi sejak September. Kadar kenaikan sebanyak 1.2 peratus nilai dagangan mata wang pound pada hari Jumaat adalah yang terbesar dalam tempoh tiga bulan dan meletakkannya pada harga sebanyak $ 1.3107.

Dagangan nilai mata wang yang sama berada pada paras yang tidak menentu iaitu pada kedudukan harga $ 1.1471 dan paras pertukaran dagangan mata wang utama yang lain rendah iaitu pada kadar $ 1.1489.

Dagangan indeks dolar AS berada pada tahap paling lemah sejak bulan September pada kadar 95.089.


Nilai dagangan mata wang dolar AS berada pada 112.49 dalam pertukaran kepada nilai dagangan mata wang yen Jepun, merupakan kehilangan angka pada tahap yang besar pada hari Jumaat.

Niaga hadapan bagi dana Fed menjangkakan hampir sebanyak 50-50 yang berkemungkinan berlaku kenaikan lain pada Disember, dan mempunyai kurang daripada dua dalam pergerakan harga untuk keseluruhan tahun depan.

Tinjauan dalam Rizab Persekutuan yang perlahan-lahan menarik perhatian ketakutan bagi pengukur dagangan Wall Street, niaga indeks Volatiliti CBO, yang paling lemah sejak Disember 1993.

Dagangan nilai mata wang Aussie melonjak ke paras tertinggi bagi dua tahun dan memecah rekod dalam dagangan nilai mata wang utama lain dalam proses itu dengan paras lingkungan sebanyak $ 0.7700 / 7778. Dagangan nilai mata wang bagi dolar Australia yang terakhir adalah pada kedudukan harga $ 0.7824 dengan spekulasi kenaikkan paras harga yang bertujuan untuk pergerakan purata dalam 200 minggu yang menghampiri kepada harga $ 0.8026.
 "Buka akaun dan dapatkan bonus $1500 dalam satu minit"

👉Pendaftaran tanpa pengesahan
👉Tiada deposit diperlukan
👉Dikreditkan secara automatik ke akaun anda
Ketahui Lebih Lanjut
 
forextrg

Tiada ulasan