Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Dagangan Harga Bitcoin Merundum Jauh Lebih Tinggi Dari Paras Harga Tinggi Jun

Bitcoin diniagakan serendah paras harga $ 1,836 pada hari Ahad, menurut CoinDesk. Mata wang digital itu diniagakan pada sekitar 8 peratus pada siang hari dan hampir sebanyak 40 peratus dari paras tertinggi dengan sebanyak $ 3,018 pada 11 Jun. Sementara itu, elemen utama dalam mata wang maya itu yang digunakan pada rangkaian Ethereum, mengalami penurunan serendah $ 155 pada hari Ahad, turun sekitar 60 peratus daripada 13 Jun iaitu pada paras yang tinggi dengan harga $ 395.

Harga dibagi puluhan mata wang digital diniagakan dengan paras yang lebih rendah pada hari Ahad, terutamanya token yang dibuat melalui tawaran syiling permulaan atau proses Tawaran Syiling Permulaan (ICO).

Gelombang penjualan yang melanda pasaran adalah satu lagi peringatan bahawa walaupun semua janji dalam dagangan digital yang membawa keuntungan, pasaran dagangan mata wang digital tetap menjadi alat dagangan yang sangat spekulatif, dengan pasaran di sekelilingnya masih tidak matang dan mudah untuk dijual beli yang mengakibatkan keadaan dagangan yang sangat tidak menentu.
"Buka akaun dan dapatkan bonus $1500 dalam satu minit"

👉Pendaftaran tanpa pengesahan
👉Tiada deposit diperlukan
👉Dikreditkan secara automatik ke akaun anda
forextrg

Tiada ulasan