Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Analysis Teknikel Moving Haiken EUR/USD 28 September 2015


EUR/USD pada awal minggu ini kelihatan ada tanda-tanda awal menunjukkan ke arah down trend. Kalau anda lihat pada MA 168 menunjukkan ke arah down trend. Ini menunjukkan trend pada minggu lepas ini masih dalam keadaan down trend.


Jika anda lihat pada MA 24 menunjukkan UP trend. Ini menunjukkan trend pada jumaat lepas dalam keadaan up trend. Namun begitu kalau anda lihat pada candle haiken ashi pada hari ini ada tanda tanda awal ke arah down trend. Sebaiknya anda pilih untuk mengambil position SELL.

Namun begitu pada ketika ini belum sesuai untuk enter position SELL. Jika seandainya pasaran turun melepasi pada tahap 1.1138 dan pada waktu yang sama candle haiken ashi tidak bersentuhan dengan MA 24 LOW amat sesuai sekali untuk enter position SELL.

Dijangka jika pasaran turun melepasi pada tahap 1.1138 pasaran akan menuju ke tahap 1.1098 sebagai target 1.

Jika seandainya pasaran dapat turun menembusi pada tahap 1.1138 di jangka pasaran akan terus turun menuju ke tahap 1.1070 sebagai target 2.

Apa-apa pun utama kan money management semasa melakukan urusniaga.SL anda boleh ambil pada line MA168 high sebagai langkah berjaga- jaga sebarang kemungkinan akan berlaku.
Anda berminat untuk mempelajari teknik moving haiken dapatkan pakej lengkap ebook moving haiken di http://forextrg.ws/ebook.php

Tiada ulasan