Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Analysis Teknikel Moving Haiken EUR/USD 01 July 2015

EUR/USD pada ketika ini kelihatan pasaran cuba untuk kembali kepada trend yang asal ia itu down trend..Kalau anda lihat pada MA ST(168) menunjukkan ke arah down trend. Ini bermakna trend pada minggu ini masih dalam keadaan down trend.

Kalau anda lihat pula pada MA CT(24) juga menunjukkan kearah down trend. ini bermakna trend untuk hari ini juga dalam keadaan downtrend.



Dalam keadaan trend begini sebaiknya anda pilih untuk ambil position SELL. Kalau anda lihat pada ketika ini kelihatan CANDLE HAIKEN ASHI TIDAK BERSENTUHAN DENGAN MA CT(24) LOW. Ini adalah masa yang sesuai untuk enter position SELL


Dijangka jika pasaran turun melepasi pada tahap 1.1084 pasaran akan turun menuju ke tahap 1.1018 sebagai target  1. Jika seandainya pasaran dapat melepasi pada tahap 1.1018 pasaran akan terus turun sampai ke tahap 1.0976 sebagai target kedua.

Apa-apa pun utamakan money management semasa melakukan urusniaga. SL anda ambil pada line MA CT24 high sebagai langkah berjaga-jaga sebarang kemungkinan akan berlaku.