Ads

Belajar Online

Berita Terkini

Analysis Teknikel Moving Haiken GBP/USD (21 September 2016)


GBP/USD pada hari ini keliatan pasaran telah naik buat seketika. Jika seandainya pasaran naik melepasi pada line MA CT HIGH ada kemungkinan akan berlaku perubahan trend ke arah up trend. Namun begitu untuk anda mengambil position buy sangatlah berisiko tinggi kerana  jika anda lihat pada MA LT (high dan low) menunjukkan kearah down trend. Ini menandakan trend pada minggu ini masih lagi lebih ke arah down trend. Ada kemungkinan juga trend akan kembali kepada trend yang asal ia itu down trend.

Jika seandainya pasaran turun melepasi pada tahap 1.2955 dan pada waktu yang sama candle haiken ashi tidak bersentuhan dengan MA CT LOW amat sesuai sekali untuk anda enter position SELL.

DIjangka jika seandai pasaran turun melepasi pada tahap 1.2955 pasaran akan menuju ke tahap 1.2900 sebagai target1. Jika pasaran turun lagi melepasi pada tahap 1.2900 dijangka pasaran akan menuju ke tahap 1.2860 sebagai target 2.

Apa apa pun anda dinasihatkan utamakan money management semasa melakukan urus niaga. Jika anda enter position SELL pastikan stop loss anda pada line MA ST HIGH sebagai langkah berjaga jaga sebarang kemungkinan akan berlaku.

Kini anda boleh dapatkan Auto Trading Moving Haiken full edision dengan secara PERCUMA berpandukan terma dan syarat. Ketahui Lebih Lanjut...

Tiada ulasan